
Lucinda Neethling (Foto: NDW Photography)
Die talentvolle sangeres en kunstenaar Lucinda Neethling se nuwe enkelsnit “Weerloos” is pas uitgereik. Die video van die liedjie is ’n prettige animasie-storie wat Lucinda self gemaak en geredigeer het. Remona Voges het met Lucinda gesels.
Lucinda, baie geluk met jou nuwe enkelsnit. Die video is ’n animasiestorie wat jy self gemaak en geredigeer het. Waar het die idee vir dié konsep vandaan gekom? En wat het eerste gekom? Die videostorie of die song?
Hey! Baie dankie.
Dit is iets wat ek nou altyd wou doen. Stop motion animation en veral cut out animation het my nog altyd gefassineer. Ek het maar ’n ding vir papier. Hierdie jaar het ek vir myself belowe om meer dinge te doen wat ek nooit tyd voor maak nie. Die inperking het my ook geforseer om bietjie uit die boks te dink en het tyd gebied aangesien alle shows gekanselleer is. Ek het besluit om die animasie aan te pak en as dit werk, gebruik ek dit, en as dit nié werk nie, skiet ek ’n gewone video. Die song het eerste gekom.
Kan jy asseblief kortliks vertel waaroor die storie/liedjie gaan?
Die storie gaan oor twee mense wat mekaar soos ’n landskap verken en met ’n flits in die hand ’n lig skyn op die ander persoon se mooi eienskappe. Verkenners is almal weerloos as hulle op ’n nuwe plek beland, en so ook mense in verhoudings. Dis moeilik om iemand te leer ken en dis moeilik om iemand toe te laat om jou te leer ken. Wérklik te leer ken. Die inperking het baie mense geforseer om weer hul naastes te leer ken, en ook hulself.
Hoe het jy die storie geskiet? Waar het jy geleer om dit te doen? Vertel asseblief oor die proses.
Ek het eers al die poppies van papier gemaak, en toe ’n tipe verhoog gebou waarop als afgespeel het. Ek het my koffietafel bo-op ’n tafel geplaas, ’n lig onder die koffietafel vasgemaak en toe my foon bo-op vasgeplak. Dit was als by my huis in my kamer gedoen, wat die donkerste is in die huis. Hier kon geen lig van buite of die tyd van die dag die scenes affekteer nie. Ek moes die poppies en als wat ek wou hê moet beweeg, bietjie vir bietjie skuif, en met elke skuif ’n foto neem. 1601 foto’s maak die hele video op.
Hoe lank het dit jou geneem om die projek te voltooi?
Twee en ’n half weke. Ek fokus baie op detail … en detail steel tyd. Die ouma in die video het bv Green Cross skoene aan. 🙂
Hoe was die ervaring om met Bouwer Bosch en Peach van Pletzen te collaborate?
Dit is altyd ’n voorreg om saam met daai twee te werk. Albei werk baie vinnig en is ongelooflik kreatief en effektief. Omdat ek so ’n perfeksionis is, tob ek soms te lank oor ’n ding … maar met hulle gebeur goed vinnig. Dit was lekker!
Die Melktert Kommisie het redelik onlangs weer begin optree na ’n lang periode van stilte. Beplan julle om nog vertonings te hou in die nabye toekoms? Hoe was dit om na soveel jare weer as ’n band saam musiek te maak?
Ons het heelwat vertonings vasgemaak vir die jaar, maar met die inperking en COVID-19 is baie gekanselleer en is ons onseker oor wat voorlê. Ons gaan dit maar week vir week vat en ons sal weer show sodra ons kan.
Ons klomp van Die Melktert Kommissie is soos familie. Daar is min dinge so lekker soos om saam met hulle op ’n verhoog te wees. Ons ken mekaar só goed en ek het hulle ongelooflik baie gemis die afgelope paar maande.
Is jy op die oomblik by enige interessante projekte betrokke waarvan jy kan vertel?
Ek het onlangs saam met Freckle Agency aan ’n Lekkeslaap-advertensie gewerk. Ek was verantwoordelik vir die set design en dressing en dit was ’n wonderlike ervaring. Ek is mal daaroor om goed mooi te maak of interessant te laat lyk. Ek het die eerste keer met muurpapier gewerk … ek sê mos ekt ’n ding vir papier. Verder werk ek aan my online Pilates-klasse wat ek aanbied en ook ’n klomp nuwe kuns. Ek skryf baie musiek en voor die jaar om is wil ek graag nog ’n song en video release.
Waarna luister jy op die oomblik?
Ek val altyd terug na ouer musiek soos Johannes Kerkorrel (veral Eet kreef), Amanda Strydom en Gert Vlok Nel. Ek kan nie help nie, maar in tye soos die inperking laat dit my baie tuis voel en maak dit my rustig. Ek hou ook van Ami Faku (’n jong kunstenaar van PE), Carla Bruni en Etta James. As ek teken, luister ek soms jazz en blues of luisterboeke.
Wie is jou grootste musiekinvloede?
Gert Vlok Nel (wat skryf aanbetref), Brandi Carlile en Counting Crows. Ek word baie deur lirieke geïnspireer.
Kyk ook: