Graad 8: Ken jy die reëls van algebra?

  • 5

Foto: Pixabay.com

Is jy in graad agt? Ken jy die reëls van algebra? Laai ’n gratis aanbieding, werkkaart en memorandum wat deur Lee-Ann West vir LitNet opgestel is, hier af.

  • 5

Kommentaar

  • Avatar
    Magda van der Watt

    Sjoe... Baie duisend dankies vir hierdie, ek glo dit gaan ons baie help vir volgende jaar... Julle is super oulik!Dit lyk vreeslik oulik en behulpsaam!

  • Pieta van Deventer
    Pieta van Deventer

    Baie netjies uiteengesit. Geluk, Lee-Ann, jy doen 'n groot en belangrike werk met jou plasings. Hou so aan. Dis tog so belangrik dat leerlinge die heel basiese begrippe moet ken om latere verwarring te voorkom. 'n Mens is so geneig om te aanvaar leerlinge ken die vaktaal en dit is 'n yslike fout. 'n Kleinigheid egter, net 'n glipsie glo ek, op bladsy 15, dis 5 en nie 4 terme nie en as die hakies uitvermenigvuldig word, is daar 'n saak uit te maak vir 6 terme.

  • Baie dankie. Jy is 100% reg dit moet 5 terme wees en die uitmaal maak dit 6! Ek stel dit dadelik reg.

    Dankie vir al die positiewe terugvoer!

  • Amanda le Roux
    Amanda le Roux

    Dankie Lee-Ann. Ek het egter 'n problem ... Wat jy reëls noem is eintlik bloot konvensies. Ek glo daar is 'n onderskeid. Deur die konvensies te vroeg af te dwing as reëls, maak die algebra, wat eintlik veralgemeende rekenkunde is, dikwels vir kinders onverstaanbaar. Bv, ek glo (uit jare se ervaring) dis skadelik om die x-teken te gou te laat verdwyn - ek voel kinders moet "toegelaat" word om die x-teken daar te skryf, sodat hulle verstaan wat eintlik daar gebeur. Indien hulle dit vanself los, is dit reg, maar moet hulle nie te gou forseer om dit te doen nie.
    a x b x c is wiskundig tog nie verkeerd nie.
    Dieselfde wat 1a betref en a^1 (a tot die mag 1) wat wiskundig nie verkeerd is nie. Wanneer die kinders lank genoeg met algebraiëse uitdrukking werk, leer hulle uiteindelik hoe om die konvensies te gebruik. Dis soos 'n kind wat lank 'n dummy suig. Niemand gaan op die ou end skool toe (gr 1) met 'n dummy nie.
    Vir my tel die VERSTAAN meer as die KAN DOEN, want kan doen is nie noodwendig gelyk aan verstaan nie.
    Ek het te veel met onderwysstudente gewerk wat hierdie goed na al die jare van skool nog nie die basiese van algebra verstaan nie.
    Ek het ook 'n probleem met die ontoepaslike gebruik van die woord "veranderlike".
    In 'n sin soos 2a + 3 = 7 is a bv NIE 'n veranderlike nie. Dit staan in die plek van een getal, nl. 2. Ek sou die gebruik van veranderlikes bêre vir funksie situasies waar die woord veranderlike 'n spesifieke betekenis het.
    Kan ek ook vra dat kollegas begin om na numeriese (en algebraiese) uitdrukkings te verwys as rekenplanne - want dit is presies wat dit is. 'n Uitdrukking is 'n plan waarmee jy die waarde daarvan vir sekere waardes van die onbekendes kan bepaal.
    Jammer dat ek klink soos 'n ou vrou - ek is een, maar een wat al so moedeloos was met kinders en studente wat nie sinmaak van wat hulle doen nie. Sela.

  • Reageer

    Jou e-posadres sal nie gepubliseer word nie. Kommentaar is onderhewig aan moderering.


     

    Top